2009-08-25

hari Ni Aku Nak Tidur !

tak banyak aku nak tulis hari ni..

mood mungkin tak baik
aku mahu bersendiri...
aku mahu tidur dan bermimpi
aku lebih suka begini...

tapi aku kena pergi kerja hari ini
untuk mencari rezeki
agar hujung bulan dapat gaji...
kena rajin dan rajin dan rajin dan rajin

tapi aku ... mahu terus begini...
tak perlu melayan karenah dan ragam orang
yang hanya suka mengeksploitasi demi kepentingan diri...
yang suka menyakiti dan membenci

biarlah aku terus berdiam membisu...
kerana membuat onar dan kelahi...
itu bukan aku...

aku mahu terus begini...

alamak ! dah lewat ni , kena bersiap pergi kerja !
mandi pun belum... hikhikhik...

5 comments pada :“ hari Ni Aku Nak Tidur ! ”

aku,..kerja sendiri kerana aku benci bila bekerja dengan orang...ada saja yang tidak betul di mata boss...jadi aku putuskan untuk kerja sendiri...akulah boss,..akulah kuli,.

For AM---slamat bekerja

tu lah membebel lama2 sampai mandi pun tak sempat. kakaka

keje apa?

laaaa..pasal tdk tidur...rindu dengan sapa ni..hehe..

are you okie dear ?
jgn sedih2 yer...
be strong ;)

Yanie~best nyer camtu... Yanie keje apa? berniaga yeak? tak perlu dengar celoteh bos..hehehe

Eipul~kalau tak sempat mandi... pakai myak wangi...hahaha, eh, aku mandi la... keje gomen...

Wel~rindu dengan seseorang nun di kejauhan... hehehe, teda bah... mata nantuk sangat...

Cik Rara~Okey rara... Am ni kuat mengelamun, termenung panjang :) tak bleh jadi strong sgt, nanti ber muscle2...hehehe...