2009-08-28

Skandal Makan atau Makan Sandal

hari ni hari ke-7 berpuasa

Masih lagi bangun sahur dengan jayanya... makan tak banyak , lebih banyak minum..
tadi MenTengok blog2 orang2 lain , siuk=syok baca cerita2 orang
Mata masih mengantuk , tak mau baring2, nanti terlajak tidur walau jam dah bering dering

Aku baca komik di OneManga... gelak sorang2 (*_~) (aku tak gila weih!)
Tiba2 perut mengeluarkan bunyi amaran palsu , laparkah aku , atau warning 'bulan' yang nak kunjung tiba (yes! boley makan...hahaha , gurau eh , jangan fikir aku kaki makan). Dari Skandal makan tak hengat dunia , karang makan sandal cap ayam , belum lagi renungan otromen dari mak... hahaha. MC (menstrual Cycle) bukan bley jadi alasan ntuk makan dengan suka suki dihadapan rakyat jelata tau , sebagai sorang gadis ayu dan chomel , kenalah kita menjaga tertib, biarlah gelojoh menyuap di rumah... (sila jangan tiru aksi ini!!!)

yeah! hari Isnin ni Cuti Umum , sambutan Merdeka Ke 52, tiga hari rehat yang panjang, mungkin bertambah panjanglah coretan aku di sini...

Aku nak jalan awal pi kerja hari ni , tak mau stuck dalam kesesakan
skema kah aku? hahaha... mandilah !


10 comments pada :“ Skandal Makan atau Makan Sandal ”

esok Zara bagi kamu cuti umum juga~

mau?

btetol ayat itu " biar gelojoh di umah"
hahahhahaah
di luar harus kontrol ayu + jiwa2 kewanitaan
kuikuikuikui

huahuahua...selamat bercuti puasa...

Zara~ Mau sambut Bday atau mau mgakhiri zamam kebujangan tu ? :)

Lya ClourS~ hehehe, tapi tak best lah control , plastik... :) biar lah dorang melihat 'keganasan' ku...hhahaha

AlVin~belum Bercuti Posa lagi la...

hahaha. saya ngah bulan penuh.hohohohoho

haha..saya suka ayu dan chomel..hehe....tapi kalu makan jan malu2 nanti rugi...hehe..

hahah pempuan ade waktu spesel..best yeeha. tapi sakit wo

Lizz~Bulan mengambang...hikhikhik..sib tak ada ekor mcm goku... kalau tak...

Wel~ya bah , kalau kontrol2 rugi jak kelaparan

Si Lampu~memang saket.. boodak laki yg tak paham... kalau dorang kena , baru dorang tau...hikhikhik

hi am.
thanks 4 visit my page :)
hey..yuki pn slalu lepak kt OneManga ! ^.^

hiMiyuki..
komik apa yg slalu yuki baca?