2009-08-20

Aku , Patung dan Orang

Serius ! Awal sangat aku terbangun pagi tadi , jam di dinding baru menunjukkan pukul 1.30 pagi. Aku mau tidur balik , pejam2 kan mata , tapi enda juga dapat memasuki alam tidur. Kusut sendiri , aku turun ke bawah untuk minum air susu , manatau bleh buat aku tido. Sambil minum , aku menonton tv , habis semua channel aku tengok , tukar dari satu rangkaian ke satu rangkaian , tak ada satu pun yg menarik. Kenapa dengan aku ni !!! Panas? enda juga panas... bengang siut !

Mau online , line plak yang ada masalah / atau Huawei aku yg dah uzur... Kurang asam btul ! Aku cuba lagi baring , tapi enda juga tertidur. Beberapa minit berlalu , aku masih dalam keadaam yang sama, terlentang di atas tilam sambil memandang siling.

Kalau aku patung , aku tak kesah sangat... patung tak perlu tidur! Tapi aku orang yang perlukan tenaga yang di cas dengan sempurna.

Patung ? aku teringat aku pernah mencari manga2 yang menarik untuk dibaca. Tau sajalah , bila dah mencari tentu terjumpa macam-macam... Patung untuk 'tut' , otromen tul ! benda macam tu pun ada. Sekali lagi aku nampak dalam cerita CSI: New York , patung tu macam betul siut ! lawa plak tu.. ikut Apa nak jadi da? Ada kebaikan ker benda tu ? Mungkin perogol2 di dunia ni perlu dibekalkan dengan 'benda ajaib' tu agaknya. Jadi , taklah ada anak orang yang jadi mangsa... biarlah patung itu yang menjadi mangsa. Kepada yang spesies haruan makan anak plak , bagi dorang bekalan yang sama , dan juga kepada lelaki2 miang yang tak sedar diri... ni bagus ntuk dorang... ( eh..emosi plak aku awal2 pagi ni )... dengan adanya patung ni , mungkin HIV dan AIDS akan berkurangan, eh..betul ker teori aku ni?

Eh , cantik dan lawa, putih gebu plak tu... kalah cerah kulit aku. Yang men-jeles-kan , tak ada jerawat !. hahaha... Apasal cerita pasal benda ajaib ni. Benda ajaib ni tak akan mengutuk orang , tak akan buat orang lain macam sampah , tak akan melukakan hati sesiapa , tak akan berdendam , tak akan membunuh , tak akan celupar dengan kata2 yang bikin panas , tak akan bongkak , tak memandang rendah orang lain... dan panjang lagi senarainya...confirm! memang luahan perasaan...

Sekarang baru aku rasa kemengantukan yang amat! , tapi mau bersiap untuk ke pejabat dah ni , lambat nanti , mesti jalan sesak...

Kalau aku ada patung tu untuk temankan aku , mesti seronok.. eh , jangan fikir yang bukan2 ok! aku straight , bukan Lesbi / Homo ... cuma untuk temankan hari-hari yang penuh dengan drama dunia ni ... dia tentu tak akan mengeluh menemankan aku biarpun tak tidur berapa hari...
hikhikhik... salam hari khamis untuk semua...

ini bukan skandal patung !!!


13 comments pada :“ Aku , Patung dan Orang ”

patung yg jahat dlm cete child 2 takut gak..ciap ble idup n bunuh org lg.
tpi patung x sama la dgn org walaupun utk anu. pergerakn nye terhad. :) org gila je yg lyn patung ni..

bagus jugakla. bagi kat perogol patung tu kan. dah la mcm real gile jek. nice entry and info.! :)

ishh..seksinye ptung2 ni..kihkih..

Lanz yg citer Childplays tu kan.. kira ngeri gak citer tu... masa kecik2 nengok dulu..seram weih..

Kak sarah , Kena cadangkan kat Kemnterian ..hhahaha

TerubuK~hikhikhik... nak kena sedekah ke penjara, wakaf katanya... ntuk pesalah2 kategori rogol...

erk. pic yg first tu macam muke si chucky :P takut.hohohoo

haha patung ape tah pgil nye tu..oo toy sex ke sex toy kot.

tapi aku pernah tgk yang takde kepala dan kaki.

cam kelakar je.

tak best langsung toy sex yang takde kaki,kepala,tangan. eh ade private part je.

keh keh.

anyway, sempat lg ko post ek awal2 pagi

Uiks , kiut eh , awek patung yang last tu , bulih kasi jadi sumandak simpanan tu ! ahaks... sia cek2 , uinah , mahal eh harganya...

Salam ramadan al mubarak

patungnya comel sungguh!

=)

wah..bayaya ni patung o..buli jadi gf ni tau..haha..

patung yg last tu sangat cumel..jeles seyh...putih gebu lak tu..muka pun comei2 je..aiisshh,,,

agak2 perogol tu teruje x tgk patung mcm tu....kalau dah namanya perogol..teruja kot...hehe..

Lizz~Chucky versi girl..eee..ngeri...

si Lampu~ tak real weih, lengkap sifatnya , baru seronot...hikhikhik, bleh jadi kawan kat rumah ...

Budakhutan~ kalau tak silap , ada versi2 juga patung ni , yang berkualiti dgn kulit halus tulus mulus dan ayu , harganya pun mahal ooo...

Pak Karamu~Salam ramadhan :)

ZAra~ comel tahap super tu ... jeles aku..

Wel~bah , apa lagi , beli lah satu... buat loan di bank.. dorang terima ka tu aa?

Dilot~ dah Namanya perogol , mesti dia rembat jugaklah... hikhikhik... trauma!