2009-09-01

SelaMat TinggaL ! Good Bye..

Selamat tinGgaL kepada siang !

macam mana dengan lagu daripada Caramel tu ? sedap dan siuk utk didengar kan. Sedey dan syahdu. Sedang aku meneroka blog2 seantero blogosphere , terjumpa satu blog yg ada lagu Melda Ahmad , tapi kat blog dia , dia guna lagu Melda - Kimia. gali punya gali , terjumpa lagu c Melda bertajuk Putus. Aku Ter-amat Ter-Tarik dengan lagus itu! Kudos ntuk band -band indie dan artis2 maya (youtube/myspace/dll) di Malaysia...

Eh, pesal la pulak lari tajuK ni...
SelamaT tinggal kepada Encik SiAng , kerana aku lebih suka kepada Mr.Malam...hikhikhik. Ops, jangan salah sangka yer, ni tak ada kaitan dengan mana2 lelaki dan mereka bukan boyfriend aku mahupun bff aku (^_^). pada hari2 keja Aku lebih suka malam , kerana malam aku rasa lebih bertenaga dan smangat ! waktu siang lebih dihabiskan dengan fokus keja dan urusan2 skandal kehidupan...hahaha. tak ada pekdahnya aku berskandal !!!

waktu malam aku akan menghadap Komputer ku yg terchentA utk main game , menulis di blog ni (buaH cempedak Luar Pagar , Saya boodak Baru belajaR ), baca manga online , baca2 blog orang , baca tips2 internet , cerita2 sensasi artis dan membaca (eh.. semua pasal membaca jak ni..apa daaa)... tapi, memang itulah yang aku suka... Mim MiM Ba Ca Alif - membaca...

bila dah asyik membaCa kadang2 aku terlupa dgn tiktok tiktok masa. jam 1 ke jam 2 baru nak masuk tiduR aka turi . kena paksa diri utk berhenti membaca...hikhikhik

oh ya , bila malam turun hujan dengan lebat, lagilah aku suka dan teramat teruja... siuk bah! (ni slang Sabah aaa) mau jak aku berlari-lari di dalam hujan tu sambil menyanyi riang dan basah kuyup. Perasaan yang sukar utk aku gambarkan... tapi tak boleh selalu diamalkan , nanti sakit dan demam kena kuarantin , suspek H1n1... :)

korang plak mcm mana ? Suka tak dgn Encik MalaM ?


@}----
Selamat TingGal Chenta...
aKu rasa lebih baik utk aku bersendiri........ buat masa ini....

Lirik Lagu Melda Ahmad- Putus

aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.

aku duduk sendirian di kamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yang len,
tergamakmu merobek hatiku.

tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik drmu,
dia hargai aku,
dia sygi aku
lebih drpdmu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lg bersamamu,
namun pastinyer nnt kau akan sedari,

yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….


15 comments pada :“ SelaMat TinggaL ! Good Bye.. ”

kalau hujan waktu malam mmg best!! esoknyer sure bangun lewat.ahaks!! neway, salam kenal Am :)

betul betul betul... (tiru gaya upinipin)
Ya Liza , memang seronok rasanya...tido manjang...hahaha

windu pd hujan. di sini lame x ujan.hiks.
suke malam kalau duduk umah. leh surf net lame2 (mcm kamu)
tp menci mlm kalau duty. kdg2 xley tito. hiks

sume org tgh nk ucap slmt tinggal ke???

MissXyanne

Oh missxyane ada duty mlm ye?
yup, bleh surf net lama2 , mata pun dah sembab dah ni.. hikhikhik..
yeah..pagey ni nak ujan kat KK

teruBukmasin

eh , dah nak blk Selangor? best kan di Sabah..siuk bah!
selamat tinggal sumandak..hehehe

ari2 cik yuki date ngan Mr.Malam..
tp mst ada mr.tetop(laptop) sbgai org ketiga.. :p

Lya ColouRS~ besh kan :) layannnz

Cik Yuki~ am dengan Mr.Pc Dtop.. mr lappy rosak..huhuhu..wendu..

wuu ujan malam2 mmg sgt besh!!
tido nyenyak jee..heee~

lagu putus ni sdp la plak..

haah, aku pun suka malam gak...

takyah g kelas, boleh tgk movie, online, yada yada yada

Pinat~ya pinat , waktu hujan malam syok tidur , sejuk dan nyaman. Lagu putus tu sedap, tapi jgn terpengaruh plak ntuk putuskan si dia...:)

EipuL~hahaha~dah tengok movie, sok pagi bgn lewat.. kalau pose2 ni tak terbangun sahur... btwy,tgk movie apa tu?

am, mmg i ade duty mlm. kalau tak sape nak jage patient waktu mlm? kalau boleh biarkn da lame i xpegi. hahaha

baru tahu kewujudan lagu ni..
best..
nak donlod lah..