2009-08-17

Aku Mula BerBloG

Teruja aku teruja !!! Akhirnya aku kuatkan hati , jari , mata dan kepala untuk memulakan blog ini. Benarlah kata orang , tak susah sebenarnya nak buat blog ni. Dari jam 2 petang aku bersengkang mata tanpa putus asa , menengok dan meninjau blog blog yang ada di luar sana ntuk mendapat petunjuk serta panduan berblog. Tapi memang tak senanglah , kena byk membaca dan bab skrip tu yang aku lembab...Terima Kasih kepada Orang - orang yang sudi membantu , tunjuk ajar kalian amatlah dihargai-hujung minggu belanja KFC. ntah kenapa dia tak mau diletakkan namanya disini....heran aku,siap bagi warning plak tu... macam lagu Alif yang 'please..please please.. kamu jangan nakal' dia tukar ke 'please please please... jangan letak nama aku'... mungkin dia takmau awek dia tau agaknya... hehehe

baiklah , blog blog blog ? Aku pun tak tau kenapa mau buat blog ni . Mungkin saja mau menulis , atau bolehlah aku menyumpah seranah (ops... jangan bagitau orang aaa!) , atau bercerita tentang skandal orang atau skandal jiran bos dan sebagainya... hikhikhik , macam lain dah niat aku ni. Okay , serius ! orang cakap blog ni boleh jadi tempat meng ekspresi kan apa-apa saja dalam hidup kita , gembira , sedih , benci , marah , suka dan yang sewaktu dengannya. Aku rasa itulah yang aku akan conteng di blog ni. Orang baca tak ? alamak , tak kesahlah...

Selamat memulakan blog untuk aku...
mari aku raikan dengan meminum Air Suam segelas... to Arthur !!! ( aiks..macam iklan arak plak )...

catatan kecil : Gambar Hujan di atas aku tujukan untuk diri sendiri